Як оформити магазин: загальні рекомендації
В кожному місті багато квіткових магазинів, конкуренція велика. Ваш магазин повинен бути унікальним у своєму оформленні, затишним і цікавим для відвідувачів. Оригінальний дизайн - ключ до успіху. Створюючи оформлення квіткового магазину, Ви демонструєте, в першу чергу, почуття стилю та свій професіоналізм в цій сфері.
Потрібно створити простір, зручний для співробітників магазину та покупців, приємний для ока і, що дуже важливо, не захаращений зайвими деталями.
Важливі моменти:
1. Вивіски і вказівники мають бути виконані в загальній стилістиці облаштування магазину.
2. Освітлення всередині магазину має підкреслювати не лише загальний стиль, але й створювати сприятливі умови для зростання квітів. Використовуйте фітолампи.
3. Наявність підсобної кімнати. Виставляйте в магазині вже готові квіткові композиції та букети. Робота з квітами доволі брудна: зламані стебла і листя, сміття, бруд і вода - цього клієнт не повинен бачити, тому всі роботи зі створення готового букета краще проводити в окремій підсобці. Там можна зберігати також невикористовувані наразі квіти, вази та обладнання.
4. Розташуйте касу біля виходу. Щоб вона не загороджувала вітрину або стелажі з букетами.
5. Встановлюйте стелажі вздовж стін і в центрі, залишаючи широкі проходи.
6. Додайте в інтер'єр декілька стільців або зручний диван, тоді клієнти зможуть залишатися у Вашому магазині довше. Так само сидячи, набагато комфортніше проводити довгі дискусії з приводу квіткового оформлення великих заходів.
7. Якщо приміщення магазину маленьке, додайте дзеркал - це візуально збільшить простір. Це можуть бути дзеркальні полиці або дзеркальна стеля.
8. Регулярно міняйте декор магазину в залежності від свят, що наближаються, або відповідно до сезонних змін. Наприклад, напередодні Нового Року прикрасьте магазин хвойними вінками і різдвяними прикрасами, напередодні Великодня додайте більше пастельних тонів, весняних квітів і пасхального декору.
Оформлення, виконане з урахуванням цих моментів, принесе Вам успіх серед клієнтів і буде спонукати покупців знову і знову повертатися за покупкою.